25!

Så har det gått ännu ett år och inte blir man yngre. 25 känns och låter tämligen gammalt. Känner mig dock inte så gammal. Förutom just i fredags när jag var allt annat än pigg efter en städad spelkväll hemma hos P-man. Ett trevligt firande var det i vilket fall.


Själva födelsedagen firades sedan i skolan och sen hemma med gitarren i högsta hugg. I lördags blev jag sedan firad av min kära flickvän med Skaldjurspanna och den allra finaste av presenter!


Helgen avslutades sedan på söndagen med en rejäl shoppingtur och en uppdaterad garderob. Som belöning blev det sedan en plankstek och en kall Newcastle.


25 år, snart färdigutbildad socinom. Det är inte så illa pinkat av en gammal bruksgrabb. Jobb har jag lyckats skaffa mig. Åtminstone sommarjobb. Dessutom har jag under senaste veckan gjort klart två av de fyra sista kurserna, kommit igång så smått med löpningen och fått ett mycket uppmuntrande skattebesked. Det går bra nu, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0