När hösten snart är slut...

... tänkte att jag skulle ge mig på ett försök att sammanfatta de senaste två månaderna. Finns egentligen inte så mycket annat att berätta om än att det mestadels har inneburit skola, plugg och träning. Terminen började med en kurs i forskningsmetod som avslutades med en tenta from hell och sedan fortsatte det med fördjupningskurs som slutade med en forskningplan innehållande 10 sidor tidigare forskning. Nu har jag och Petter så smått satt igång med själva uppsatsarbetet och om några veckor ska vi försöka komma ut och göra intervjuer. Det har varit en slitig termin med väldigt mycket att göra så jag börjar känna mig tämligen less på skolan, men det börjar sannerligen närma sig slutet nu! När C-uppsatsen är klar så är det bara en termin innan examen.



Annars så har jag kommit igång riktigt bra med träningen. Både styrketräning och löpning på löpband. Känns som att det ger lite extra krafter i det kompakta höstmörkret.

Lite jobb har jag hunnit med också. Det är inte illa när Stockholm ibland visar sig från sin vackraste sida.



Nu har inte allting varit slit och släp de senaste månaderna. Har hunnit med en hel del annat också

- Kört roomraider i korridoren med ett riktigt fylleslag som följd



- Varit på en mindre rolig valvaka och upplevt ett mindre trevligt valresultat


- Demonstrerat mot rasismens intåg i riksdagen



- Firat Liufens 24-årsdag



- Varit på Dennis inflyttningsfest i Ulvsunda



- Sprungit topploppet med den minst sagt måttliga tiden 30:15



- Varit och hälsat på mormor och morfar i Bettna




- Fått och lyssnat om och om igen på Håkan Hellströms senaste mästerverk



- Haft korridorsmiddag



- Haft besök Vadligan och kollat på de gamla hårdrockshjältarna i Blind Guardian och sedemera mjöddrickande på sjätte tunnan




Det var lite kort om den senaste tiden. Och med denna sammanfattning gjord hoppas jag att jag får fart på bloggandet igen.

Paz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0