Halloween = toppenhelg

Efter att ha pluggat och stått i nästan konsant senaste två månaderna beslutade jag mig i torsdags för att ta en riktig långhelg. Sagt och gjort så åkte jag hem till Liufen och böjrade helgen där.

Fredagen inleddes med en promenad till Säbysjön i det vackra höstvädret innan det bar av hemmåt för ett gympass.



Sedan var det dags för kvällens Halloweenfest. Själv klädde jag ut mig till en japansk version av liemannen, medan Liufen såg något snällare ut som Snövit. Priset för bästa utklädnad gick dock oaktat till Linus i sin blodiga utstyrsel.




Lördagen sedan blev något seg, men efter att ha sovit det lilla ruset av oss begav vi oss ut och upplevde hösten på Norra Djurgården. På kvällen åkte vi hem och blev bjudna på middag och vin av Jorge.



Idag hade jag tänkt mig att jag skulle ta tag i pluggandet igen, men har beslutat mig att det kan jag göra i morgon. Det har i vilket fall varit väldigt skönt att kunna vara lite ledig och bara koppla av en hel helg.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0