Maj det här året

Väldigt dåligt uppdaterande den senaste månaden. Har helt enkelt inte kommit mig för att skriva något. Orkar inte skriva speciellt mycket nu heller då jag är tämligen däckad av en förkylning. Men maj har bjudit på saker som:

- Praktikavslut



- Besök från Paolo och utopikarneval



- Skolcomeback och tantofest med efterföljande biljard



- Solhäng i Skälby



- Solhäng på Långholmen



- Gula villan comeback



- Hemfärd



Det var lite sorgligt att lämna praktiken, men kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla. Mindre roligt att sätta igång med pluggandet igen, börjar bli något skoltrött. Men nu är det bara några sidor hemtenta kvar att skriva och sen åker jag och älsklingen till Grekland på lördag. Bara att hoppas att jag är frisk tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0