Ny bostad och terminsomstart

I måndags så fick jag äntligen tillgång till mitt nya studentrum i grannhuset och inte i vilken korridor som helst utan den som varit mitt andra hem under två års tid, känns riktigt gött och jag trivs redan som fisken i vattnet. Har haft mer socialt umgänge här under tre dagar än vad jag hade hela förra terminen i gamla korridoren. Fick fin bärhjälp av Mr Gaber och Fröken Gac Monreal, men fick själv stå för grovarbetet. Även Herr Hedberg som kommit tillbaka från La France har varit till tacksam hjälp och fint sällskap.



Snart börjar även årets skolgång, två veckor kvar på terminen innan nästa börjar. Otroligt segt att fortsätta en kurs efter jul då det känns som en andra kursstart. Borde egentligen ha förberett ett grupparbete tills idag tillsammans med gruppen, men tiden har inte riktigt funnits så det blir en sista minuten träff en timme innan seminariet och sen kör vi som vanligt på känsla och talang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0