Brr brr!

Har nog aldrig varit med om ett så kallt november med så här mycket snö som ligger kvar så här länge. Jag är ingen större motståndare mot vintern, med snö och kyla. Men det här är lite väl i tidigaste och kallaste laget. Just nu har dock temperaturen stigit några grader i och med nattens snöfall som ytterligare har bättrar på snödjupet med några centimeter.

Annars så är det samma visa idag som för några veckor sedan. Det är C-uppsats och åter C-uppsats. Denna vecka har vi gjort två intervjuer som förhoppningsvis var dom sista. Vi har även skrivit "klart" om de kommunala riktlinjerna. Så nu är det dags att börja analysera våra intervjusvar och se om vi kan knyta ihop det hela. Och även om C-uppsatsen står mig långt upp i halsen och motivationen nästan är i bott så går det sakta men säkert frammåt. Ska bli så otroligt skönt när skiten är klar!

Än mindre än att skriva C-uppsats är det att vara gräsänkling. Vilket har varit i en vecka och kommer vara en månad till. Detta då min käresta har åkt till Chile för att träffa släkt och gå på bröllop. Hade inte varit helt fel att följa med till 20 grader och sol, men c-uppsatsskrivandet måste bli klart.

Vidare så drog korpen igång förra helgen, vilket redovisas i senaste inlägget och i morgon är det dags för match två. Då hoppas jag på en seger för stolta Vads IF.

Den stora ljuspunkten är dock att Filippo kommer till Stockholm idag tillsammans med sin flickvän. Vi har inte setts på över 1½ år, så det ska bli sjukt kul att få ses och hänga lite under helgen!

Avslutningsvis bjuder jag på lite bilder från den senaste tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0