Sen sist...

...har jag hunnit tillbringa en helg hemma i Fagersta/Vad/Hedåker och umgåtts med vänner och familj
...har Leksand återigen misslyckats att ta sig till Elitserien, med all den bedrövelse och besvikelse som följer
...har jag brytit ihop och kommit igen och åter börjat se fram mot en ny hockeysäsong. Nästa år går vi nog upp
...har jag tillbringat en dag i solen i Jakobsbergshoodsen med min älskling
...har det rullat på med praktiken, med bland annat en mycket händelserik och trevlig lördag
...har jag upptäckt Jónsis fantastiska skiva Go
...har det börjat blivit grönt ute
...har det tydligen varit något slags vulkanutbrott
...hunnit tillägna mig vissa kunskaper i spanska
...har jag kanske framförallt fått tag i första parkettbiljetter till Leonard Cohen den 8 augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0