Nu är det dags igen... H-O-C-K-E-Y

Nu är det ett antal månader sen kvalserien slutade i ytterligare en stor besvikelse för vårt kära Leksand. En besvikelse som för länge sen har lagt sig. Nu är det dags igen, seriepremiär mot inga andra än VIK. Kan tyvärr inte närvara live vid matchen då jag har tenta imorgon och tågförbindelserna sent på kvällen är tämligen obefintliga. Inte kan jag se matchen på tv heller då tv4 har förlorat rättigheterna till äckliga jävla viasat. Men men, det får bli radio istället.

Mycket sport för övrigt nu. Ikväll är det dags för stordrabbning mellan Inter och Barca, jag sätter mina slantar på 3-1 till Barca och en balja av Zlatan. Och igår så gjorde United sin plikt och vann med 1-0 borta mot Besiktas efter en tämligen underhållande match.

I övrigt så är det som sagt tenta imorgon. Känner mig ovanligt förberedd och har inte ens orkat läst någonting idag. Men det känns som det kommer gå alldeles utmärkt. Sen blir det ut för att citat: "ta några öl vid 3-4 tiden". Får väl se hur det slutar. Känner jag mina kära heestar rätt så kommer det definitivt inte sluta med "några öl vid 3-4 tiden".

HEJA LEKSAND!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0