Mitt liv enligt Håkan Hellström

Jag brukar vara mycket skeptisk till dylika saker som att svara på ett antal förutbestämda frågor, men efter lite tjat från mina kära heestar kunde jag inte låta bli att beskriva mitt liv med hjälp av låttitlar. Ville helst använda mig av Thåström, men eftersom Kassie redan använt honom fick jag ta Håkan istället. Det var inte helt lätt, men här är i alla fall resultatet.

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor. Skicka vidare till 15 personer du gillar, eller kanske framför allt personer du tror skulle vara peppade på att göra en egen sån här note, och inkludera mig. Du får inte använda samma artist igen. Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Är du man eller kvinna?: Precis som Romeo

Beskriv dig själv: Uppsnärjd i det blå

Hur du känner dig: Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Beskriv stället där du bor: Atombomb

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Jag har varit i alla städer

Hur du helst transporterar dig: En vän med en bil

Din bästa vän är: Evert Taube

Du och dina bästa vänner är: Äntligen på väg

Hur är vädret?: Minnen av aprilhimmlen

Favorit-tid på dagen: För sent för edelweiss

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?: Tro och tvivel

Hur är livet enligt dig?: Magiskt, men tragiskt

Beskriv ditt nuvarande förhållande: Kär i en ängel

Din rädsla: Fade away

Ditt bästa råd: Dom kommer kliva på dig igen

Hur du skulle vilja dö: Så länge du är med mig

Din själs nuvarande tillstånd: Zigenarliv dreaming

Ditt motto: Jag vill ha allting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0