Hemtenta:Check!

Efter en vecka av trötthet, dåligt humör och bristande motivation så har jag äntligen blivit klar med den förbannade hemtentan. Har väl inte varit världens intressantaste kurs, men en del moment har varit rätt skoj i alla fall och ett par riktigt bra föreläsningar. Men sammantaget ingen höjdare. Tentan blev i vilket fall rätt bra tillsist.

Veckan har som sagt varit tämligen seg, trött och jävlig. Tror att så var fallet även förra veckan, kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort, vilket brukar tyda på att det inte hänt så mycket. Har i alla fall hållit igång med träningen och en trevlig tacosmiddag hann jag med förra fredagen också. Bokat upp lite trevliga händelser har jag hunnit med. AIK - Leksand nu på söndag och sen Dead Prez den 18 november, tungt värre!

Dessutom har jag ju faktiskt tagit mig i kragen och slutfört nya versionen av Belong som finns för nerladdning på min hemsida: www.jonmagnusson.se

Men nu är det dags att ta nya tag med nästa kurs i morgon. Migration och integration. Kanske den kursen som känns intressantast på förhand. Dessutom är Paolo här på kortbesök, mötte upp honom och Anna för en fika när tentan var inlämnad. Så blir att hänga med honom och Anna en del under helgen, bland annat så blir det korridorsfest i morgon. Känns riktigt skönt att träffa lite gammalt bekant folk här på lappis.

Så nu tar vi helg, i alla fall mentalt. Får dock offra mig på introföreläsningen för nästa kurs i morgon! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0