Så blev det helg igen

Förra veckan avslutades på bästa sätt hemma hos älsklingen i Skälby där vi först lekte mästerkockar genom att tillaga kyckling marinerad med soja, olja, honung och allehanda kryddor. Sedan plockade jag hem ännu fler pluspoäng hos svärmor genom att göra ungspannkaka åt hela familjen.

Måndagen var sedan mindre rolig, inte så mycket sömn och förkylningen eller vad det nu är slog ut ordentligt. Så hela veckan har varit seg, har kännt mig alldeles matt, men har i alla fall släpat mig till de seminarium vi haft i tvärgrupper. En väldigt god idé av våra lärare med folk från olika klasser så man får lära känna lite nytt folk och diskutera med andra människor. Diskussionen igår tog nog priset med många heta känslor.

Nu är det i alla fall helg. Egentligen var tanken att Micke skulle ha kommit igår, men det vart inget av det pga av sjukdom. Men ett jobb möte med de som ska ta över stället där jag jobbar hanns i alla fall med. Och det blir nog bra, ingen större skillnad mot förut antar jag. Snart kommer min käresta hit så ikväll blir det att laga till något gott och sen softa så kanske vi är fräsha nog till Petters 30-års fest i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0