Dags att lämna fältet

Efter 5 dagars "slit" så är fältstudiedelen av denna kurs klar och nu ska vi sätta igång och skriva rapport. Har varit en givande vecka även om vi inte haft så mycket att göra. Mycket intressanta erfarenheter har vi dock fått ta del utav. En och en annan öl har vi även hunnit dricka.



Annars så tillbringades helgen på hemmaplan. Tyvärr vart min bättre hälft sjuk, men jag gjorde det bästa av situationen. Förutom huvudsyftet med resan att gratta farsan, vilket var ack så trevligt, så drog jag årets första Fagerstafylla, vilket satte sina spår. Är inte förän idag som jag känner mig riktigt återhämtad. Men trevligt var det att träffa lite gammalt gott folk.


Denna vecka blir det mest jobb med rapporten, först och främst ska vi författa ett PM. Har i alla fall hunnit tillbringa lite tid med tjejen och förhoppningsvis blir det mer av den varan till helgen.


Och till sist lite humor, om det nu är roligt, eller om det bara är jag som tycker att det är roligt. Tur att det finns mobilkamera så man inte missar sina tillfällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0