Helg?

Har nu äntligen klarat av vad som har känts som en galet lång helg med arbete, arbete och idel arbete. Började 16 i fredags och med jouren på natten så slutade jag inte förrän kl 16 igår. Sen bar det direkt iväg på kalas för tjejens lillasyster. Lyckades dock piggna till under denna ytterst trevliga tillställning, men efteråt var jag helt färdig. Åkte vidare hem till Lappis där jag trodde att jag skulle slockna på en gång. Istället var jag alldeles för övertrött för att kunna sova. Som tur var höll min kära flickvän mig sällskap tills jag tillslut lyckades somna vid halv 3 tiden. Sen ringde klockan återigen för ett 8-16 pass idag. Har nog aldrig varit så trött på jobbet. Men lyckades i alla fall hålla mig vaken och ta mig igenom dagen. Och nu är jag hemma, trött men nöjd över att ha en dags ledigt. Sen några arbetspass till innan det är dags för en av sommarens, om inte hela årets stora höjdpunkter. Nämligen den mytomsspunna fisketuren. Jag anar en återupprepning av förra årets succé. Hoppas på bättre väder detta år, men det kommer bli sjukt kul ändå. Ett gäng grabbar, stora mängder öl och fiske, kan inte bli mycket bättre.

Nu ska jag ta och lägga mig och sova och se om man orkar samla någon energi att hitta på något kreativt till kvällningen! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0