Får du någon fisk?

Har av olika skäl legat en aning på latsidan den senaste veckan sen jag kom hem från den beryktade fiskehelgen. Så nu passar jag på att sammanfatta den hela och lite till. Fiskehelgen blev mer eller mindre en upprepning av förra årets succé. I alla fall när det gäller promillehalten hos deltagarna. Fisket var det tyvärr sämre med, nappade jävligt dåligt. Men det var ingen som grät över det, istället flödade ölen desto friskare. Sviterna efter fiskehelgen blev dock mindre roliga. Låg mest och kved de närmsta dagarna efteråt och var nog inte fullt återhämtad förrän på fredagen.




Fick i vilket fall finbesök av Emma och Patrik mellan onsdag och fredag vilket gjorde tillvaron betydligt trevligare. Lite häng vid fåfängan, öl och kortspel gjorde det till en väldans trevlig visit



Har även hunnit med att träffa min bättre hälft några gånger den senaste tiden, bland annat en helt fantastisk dag igår. Men jag önskade att vi hade möjlighet att tillbringa mer tid tillsammans. Men nu är det inte så mycket som går att göra åt scheman och dylikt. Snart åker vi iväg en hel vecka till Grekland, så jag ska inte klaga!



Framöver så är jag först ledig i morgon men sen är det jobb jobb jobb som gäller. Hoppas jag hinner klämma in lite nöjen mellan arbetspassen i vilket fall.

Fredens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0