Uppesittarnatt

I natt så blir det att sitta uppe och följa Småkronorna som förhoppningsvis ska spöa Kanade i Junior-VM finalen. Länge sen jag känt mig så här engagerad över hockey utan att det har gällt Leksand.

Annars har det vart några fina dagar här i Stockholm i slutet av jullovet. Har hunnit plugga en del, inte så mycket som jag hade tänkt mig, men så blir det alltid. Har kommit igång med en sundare livsstil med nyttig mat och träning, vilket känns bra. Nu är det bara att hålla i det. Annars har kvällen bjudit på Leonard Cohen i högtalarna och Super Mario Bros 3 på Xboxet. Säga vad man vill om nya spel, det finns inget som slår en gammal klassiker.

I morgon blir det mer plugg, lite träning kanske och på kvällen blir det bio med KassPett.

Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Kassie

Lät ju alldeles alldeles underbart det där jon...

2009-01-11 @ 16:44:23
URL: http://kaziioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0