Tomt

Vaknade upp idag till en jävligt konstig dag. Helt plötsligt är korridorer tom. Gick ut i köket, satte på kaffe och sen av ren rutin gick jag vidare för att knacka på hos polarna innan det slog mig att dom åkte för några timmar sen. Känns förjävligt. Alltid samma sak, nya personer kommer, det tar ett tag innan man lär känna varandra ordentligt. Sen blir man riktigt bra vänner och sen försvinner dom. Det är jobbigt, men samtidigt så kan jag inte låta bli att tänka på alla roliga minnen, jävligt kul har det varit.

Sista dagen igår bestod först av att kolla på och hjälpa till när folk packade, sen säga hej då till Ola och Elinor. Senare drog jag med Filippo, Jan och Eni och käkade Thai-buffe och tog en vända genom Gamla Stan. Sen blev det tillbaka till Lappis och ett kort besök på korridorfest, innan det var dags att säga hej då till Filippo och Jan också. Det kändes tomt och overkligt, men redan har nya personer flyttat in i korridoren. Spännande, men konstigt. Hann även impulsboka flygbiljetter till Rom den 8-15 april då jag märkte att det passade nå alldeles utmärkt bra med Romderby och påsklov. Så det är något att se fram emot. Nu ska jag ta tag i mitt liv lite och städa mitt rum och sen försöka komma iväg till gymmet, sen blir det ett besök ute i det förlovade gubbängen. Alldeles för länge sedan.


Kommentarer
Postat av: Kassie

Wow! Du får verkligen korridorslivet att låta mysigt... ;D

2009-01-18 @ 19:06:04
URL: http://kaziioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0