Solen skiner

Vaknade upp kl 10 idag till en alldeles fantastisk dag. Solen skiner och knappt ett moln på himmelen. Har faktiskt vart ovanligt bra väder sen jag kom tillbaka till Stockholm. Måste även säga att jag kännt mig ovanligt energisk, inte alls kännt mig lika trött som jag var nästan hela hösten. Om det beror på en välbehövlig julledighet, att jag kommit igång med träningen eller vad det nu är känns mindre viktigt. Det är jävligt skönt i vilket fall.

Annars så är det hemtentaskrivning som gäller för tillfället, men snart blir det ett avbrott för lite Pingis i Frescati hallen. Måste nog ta och gå nu! Så peace out

Kommentarer
Postat av: Kaz

DAMN, vad hurtig du var idag då!!

2009-01-14 @ 22:00:05
URL: http://kaziioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0