En helg i Örebro

Har under den gågna helgen varit i gnällbältets vackra huvudstad, Örebro och hälsat på Micke. Dessutom så lyckades vi få Herr Jernberg att fullständigt tappa hakan när vi kom och knackade på under fredagskvällen. Så den kvällen tillbringades först med god öl och Whiskey i Calles fina lya innan vi drog till stan, där först MM-baren och sedan Pitchers besöktes.



Lördagen var sedan tämligen sliten, men en kort vända på stan och lite käk blev det i vilket fall som helst. Sen tillbaka hem till Micke där det dracks några öl och laddades innan vi drog till Vasakrogen där Micke skulle agera trubadur under kvällen. Blev en mycket trevlig tillställning där herrn i fråga gjorde stor succe. Fick även träffa en del av Mickes bekantskapsskara och snacka lite skit under tiden. Han även gå upp själv och riva av en låt på scenen, jäkligt kul även om en kvarterskrog är lite otacksamt om man inte spelar låtar som folk kan sjunga allsång till. Efter Vasakrogen vart det ytterligare ett besök på MM och Pastabaren.



Det har varit en mycket lyckad helg, men kanske lite dyrare än vad jag egentligen hade råd med. Så nu blir det till att leva på vatten och bröd i en månad. Ska i alla fall sälja lite kurslitteratur som jag inte behöver längre, så jag överlever nog.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du kan ju även sälja dina sexuella tjänster till gamla kärringar som du möter på t-banan. Bara ett tips ;)

2009-01-26 @ 19:44:24
Postat av: Anonym

Du borde hört av dig till mig när du var i Örebro! :O

2009-04-01 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0