Låt popen överväldiga våra sinnen

Igår ställde undertecknad till med ett hejdundrande kalas i min lilla lya då ett stort sällskap från min kära klass behagade sig hit för en kväll i popens tecken. Hade fixat playlisten fylld av underbar popmusik och samlat på mig ett gott partyhumör. Dagen startades i alla fall i skolan med PF. För en gångs skull så var det faktiskt riktigt intressant och vi hade en givande diskussion om klimatet i klassen. Sen drog jag med CarKaz till bolaget och sedan vidare hem till mig, där damerna först lovade att dom skulle laga mat åt mig under tiden jag tog hand om tvätten. Detta löfte uppfylldes dock inte, istället fick det bli käk från professorn. Sen korkades ölen och vinet upp innan folk började droppa in. Blev en riktigt bra uppslutning med både klasskamrater och lite annat löst folk. När promillehalten hade vuxit sig starkare ackompanjerad av den underbara musik så begav vi oss vidare mot Mariatorget och Baba Sonic där vi drack och dansade natten lång innan vi tog en taxi hem till Kass på Lidingö för en mindre efterfest.



Vaknade mindre pigg idag, men det blev ett mycket trevlig bakfylledags häng i CarKaz sällskap. Dom fick även den stora äran att författa ett gästblogginlägg. Stort tack till dessa pärlor i vardagen. Pallrade mig sedan hem vid 17-tiden och har sedan dess vart otroligt oproduktiv. Men i morgon och i helgen ska jag fan ta tag i pluggandet.

Och sen kan man undra vad det är för fel på den svenska poliskåren. Jag tror tyvärr inte det handlar om några enstaka individer som är rötägg. Det finns rötägg i alla yrkeskårer som den gamla klyshan säger, men de verkar vara tämligen vanligt förekommande hos den svenska polisen.

Kommentarer
Postat av: Kassie

Fyfaan, ständigt detta polisära felbeteende! Tror deras antagning är felriktad och utbildningen för kort och konkret. För att börja med något..

2009-02-07 @ 01:28:32
Postat av: Kenan

Kul att festerna aldrig slutar på er korridor :))

2009-02-10 @ 23:18:44
URL: http://kenansav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0