Dalaproduktivitet

Har haft en otroligt produktiv dag. Började med att syrran vrålade om frukost från nedervåningen så att jag inte hade något val annat än att masa mig ur sängen. Sen har jag suttit i princip hela dagen och skrivit på rapporten till kursen Äldre och funktionshindrade. Känner mig nästan klar, 3 dagar i förväg, vilket känns mycket bra med tanke på att helgen antagligen försvinner i lätt alkoholdimma. Fick även resultatet från förra tentan och drog in ett B vilket ökade motivationen än mer. Ny laptop, frisk dalaluft och betygspepp visade sig vara en bra kombination.

Annars så är det kallt som fan här och frosten har gjort allting alldeles vitt och fint, så det ser ut som att det har snöat. Ikväll blir det att unna sig lite rödtjut och i morgon bär det först av till morsan sen inkvartering hos Herr Eriksson i Fagersta och öl i trevligt sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0