And the bells were ringing out for christmas day!

Firar in jullovet med en kall julöl och tonerna av The Pogues fantastiska juldänga! Precis hemkommen från ett 25-timmars pass på jobbet. Gick riktigt fint och fick till och med sova fem timmar. Har nog aldrig hänt förut på en jour. Ett maffigt julbord serverades även igår och har gått och ätit rester av nyss nämnda under hela passet.

Men nu jävlar har jag gjort mig förtjänt av lite ledighet. Först bär det av till älsklingen och lite julfirande i Skälby innan jag i morgon, annandagen, beger mig till Fagersta och Bruket på Green Man i trevligt sällskap. Sen kommer jag uppehålla mig i de trakterna i dryga veckan innan det är tillbaka till Stockholm igen.

Annars så har sista dagarna inneburit en del trevligheter. Ett julbord i min blivande korridor, en del tid med älsklingen. Jag har även fått undsätta stackars Paolo vars flyg blev inställt när han skulle hem.

Men nu är det juuuullov! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0