Work work work

Mycket jobb nu på sista tiden och mycket jobb kommer det att bli de närmsta 2½ veckorna. Och sen 3 stycken jourer på alla dessa arbetspass känns inte jätteinspirerande. Men pengarna ska in, så är det bara. Så man får något att leva för i höst. Annars så har det inte hänt så mycket de senaste dagarna. När jag har fått lite tid över har jag mestadels jobbat med nyinspelningen av "Belong". Vilket har varit nog så stimulerande. Finns inte mycket här i världen som går upp emot känslan att sitta och spela in och verkligen bli nöjd över resultatet. Har dock en hel del kvar att fixa på låten innan den är klar, men inom en vecka eller så borde den vara färdig.

Har också hunnit träffa tjejen en kort stund i torsdags kväll och har även hunnit med att ta en snabb öl med några kära klasskamrater. Men som sagt, det har mest varit jobb. Nu står jag inför ett jourpass 14-14 innan jag är ledig en hel dag!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0