Så flyter livet på

Har återigen kommit in i en otroligt inaktiv bloggperiod, om man frånser den språkliga odyssen som jag och mina kära kamrater i Grupp Pluggheest bjöd på i veckan. 15 mars daterar jag senaste riktiga inlägget till, det är för dålig egentligen. Och jag orkar inte bjuda på någon större utläggning om de senaste veckorna, men i korthet och med lite bilder

- Fyllt 23 och blivit firad av Grupp Pluggheest och Liufén, men sedan fått det goda humöret krossat på Johanneshov senare på kvällen.



- Varit på besök tillsammans med Liufén i Dalarna och Västmanland, träffad familj och vänner. Mycket trevlig helg.



- Gjort färdigt grupparbete och skrivit tenta i kvantitativ metod



- Tillbringat en helg i Stockholms norra förorter

- Påbörjat nytt grupp arbete tillsammans med Grupp Pluggheest

- Varit på hockeyresa med familjen Stam i Leksand



- Varit på kareokefest i fredags och tillbringat hela lördagen i solen på taket, sedan ätit lasagne med Paolo och Anna på kvällen



Sen alla andra små vardagshändelser som jag inte riktigt lyckas dra mig till minnes, men det är väl i stora drag vad som inträffat. Nu är det två skoldagar till, sen blir det till att fira påsklovet i Rom med Filippo, med Romderbyt som den stora höjdpunkten.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0