Time goes on

Uppdateringen den senaste tiden har varit under all kritik, vilket jag tar på mig. Har väl inte varit den roligaste perioden i mitt liv sen jag kom hem från Sardinien. Förra helgen var mindre rolig att genomlida, fick som tur var sällskap av den käre Herr Steffansson som lyckades ta sig från de mörka dalaskogarna och bege sig till huvudstaden. Blev två kvällar av gubbängshäng vilket underlättade tillvaron nått oerhört. Men nu börjar i alla fall livet ordna upp sig och jag lämnar skiten bakom mig. Känns dock fortfarande jävligt tomt här på lappis när folk man lärt känna så pass bra har försvunnit. Men i denna ålder av oändliga kommunikations möjligheter så är det i alla fall inget problem att hålla kontakten.

Denna helg har varit lugn. I fredags blev det ytterligare ett guldbesök ute i Gubbängen där det förtärdes pizza och folköl till fredagshockeyn. Dessutom slank det ner en whiskey till den numera obligatoriska TP-omgången. Hade även långtgående planer att bege mig dit även igår, men med tanke på att jag skulle upp 6 i morse så fick de planerna strykas. Istället låg jag vaken till 4 och läste i natt, vilket gjort att jag vart sjukt trött stundtals på jobbet idag. Men det gick bra ändå, kul att vara tillbaka och göra något annat än att plugga. Dessutom är det fin fina pengar så här på helgerna.

Närmsta tiden så är det plugg inför tentan i juridik som gäller. På onsdag bär det av hemåt till Dalarna/Västmanland för att finna lite pluggro, där inte Xboxet ständigt frestar till andra aktiviteter än pluggande. That's all folks

Kommentarer
Postat av: Yohn

kan du säga "tenta i juridik" som en äkta Lidingöbo nu?

2008-10-20 @ 14:51:17
URL: http://http/employed.blogg.se
Postat av: Staffan

Kom ut till söderomsöder, TP:ns förlovade land!

2008-10-20 @ 21:21:34
URL: http://stamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0