Känn ingen sorg för mig Göteborg

Gårdagen började på sämsta tänkbara vis, bakfull och jävlig trots att alkoholkonsumtionen inte var speciellt stor under tentafestandet och att jag kom i säng i hyfsad tid. Den oförtjänta bakfyllan ledde även till i kombination med höstrusket att humöret var allt annat än på topp. Men det skulle komma att vända och vilken vändning sen. Fick på morgonen beskedet att Fröken Nielsen behagade ta sig till den Kungliga Huvudstaden. Så vid 8-tiden mötte jag upp nämnda madame på centralen och tillsammans begav vi oss för att möta Staffan och Kenan på söder. Väl där styrde vi stegen mot Little Persia, fantastiskt trevlig restaurang/pub där ett antal öl dracks och många intressanta diskussioner fördes. Vid det här laget så var det dåliga humöret som bortblåst och hade ersatts av ett mycket angenämt sinnestillstånd.

Efter att ha suttit några timmar på Little Persia bestämde vi oss för att vi var sugna på lite dans, så färden fortsatte till Debaser Slussen. Där bjöds det på högklassig ska med Club Killers + gästartister som Miss Li. Det dansades i flera timmar. Under kvällen hade även Håkan Hellström haft konsert på Circus och efterfesten ägde rum på nämda Debaser, så stället var tämligen kändistätt men Håkan, bandet, Timbuktu, Moneybrother med flera. Så höjdpunkten på kvällen blev när jag lyckades träffa på Håkan när han var på väg att sticka. Så tjålade lite med honom och tog ett kort. Var som ett litet barn på julafton, sjukt stort kändes det.

Kl 3 så var det dags för stängning, så då tog vi en taxi och for hem till Staffan och sov. Vaknade 12 idag tämligen sliten, men fruktansvärt nöjd efter den bästa kvällen sen jag kom hem från Sardinien. Tackar alla medverkande för det underbara sällskapet.


Kommentarer
Postat av: Kenan

Jag fick första fotot med honom, så det så. höhöhöh:)) men jädrans coolt att vi båda fick en bild med honom samma kväll.

2008-10-31 @ 12:23:24
URL: http://kenansav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0