Förvirring

Har inte riktigt vart i form sen jag kom hem från Sardinien. Känner mig allmänt förvirrad över det mesta och vet inte vad jag känner inför nånting. Har i alla fall slitit på i skolan veckan som gått och fått en del läst och pluggat tillsammans med några kära klasskamrater. Även hunnit med att hälsa på Staffan och Janne ute i Gubbängen. Annars har jag försökt att få lite rätsida på mina egna tankar, vilket inte har varit speciellt framgångsrikt. Men det ger sig förhoppningsvis snart. Kanske är det bara hösten som fått mig ur form.

Men till något positivt istället så är det i alla fall helg i morgon och då vankas det fest. Sen på lördag dyker förhoppningsvis herr Steffansson upp och det blir storsamling ute i gubbängen. Så efter helgen så har nog saker och ting klarnat lite mer!

Jag vill tillbaka till Sardinien!


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha det var liksom inte ens ett skämt :)

2008-10-16 @ 11:26:39
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0