Vilket jävla väder och vilket jävla skit

Det är fan över 25 grader varmt och sol ute. Men är det till nån glädje för mig? Nej, för jag måste skriva hemtenta. Ska förvisso vara inlämnad nästa torsdag, men problemet är att jag börjar jobba på måndag så jag måste vara nästan klar i helgen.

Annars så har det varit en otroligt fin vecka hittils. I måndags orkade jag inte gå sista lektionen i skolan utan åkte hem och solade istället. Sen blev det grillning och samkväm på kvällen, så det blev inte mycket skrivet.



Igår så var det dags för sista skoldagen för terminen, kändes lite grann som en skolavslutning. Efter sista lektionen så drog vi iväg största delen av klassen till Fridhemsplan där det köptes grillatteraljer och öl. Sen drog vi till Rålisparken där det grillades och dracks öl. Otroligt trevlig avslutning på terminen. Blev dock lite kallt framåt 9-10 tiden så vi skulle först till Söderport, vilket inte lyckades så bra. Så då skulle vi till Debasers uteservering, men då jag enbart var klädd i t-shirt och shorts så valde jag att sticka hem istället.



Idag är det plugg plugg plugg som gäller

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0