Idyll

Befinner mig för tillfället på en helgvisit i Dalarna och Västmanland, vet inte riktigt på vilken sida gränsen jag befinner mig. I alla fall så är jag hos morsan i Hedåker. Är jävligt skönt att komma från stan ibland och komma ut till tystnaden och den rena luften på landet. Har tillbringat dagen i solen och tagit årets första bad, snart är det dags att dra till syrran utanför Hedemora och grilla.  Även Nordling och Sara kommer, så det ska bli förbannat trevligt. Och i morgon så ska vi ut till farsan i Vad och fira honom och Lone.

Veckan i övrigt har mest inneburit jobb. Trivs riktigt bra med jobbet, fast blir lite mycket dödtid emellan åt. Fast annars får man göra mycket skoj med dom boende. Åka på utflykter, cykla, ha dansterapi och en massa annat.

Men nu är det dags att tända grillen och grilla lite kött!

Kommentarer
Postat av: Micke

Saknar dig mannen!

2008-05-11 @ 11:49:32
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0