Liten kort update

Jag har ingen dator, därav det dåliga uppdaterandet av bloggen på sistonde. I lördags så började min dator brinna, som tur var satt jag vid den så jag hann stänga av den direkt, ska lämna in den nästa vecka.

Kort om helgen så var fredagen riktigt kul med förfest hos Maria med ett antal av de bästa människor som finns. Lördagen vart dock ingen höjdare.

Annars så har denna vecka sugit rätt hårt, har varit allmänt trött och på dåligt humör, en viss hemlängtan har även infunnit sig. Men som tur var så ska jag hem i morgon, först hälsa på morsan och sova där, sen hem till fagersta och polarna, ska bo i samma rum som förut, men nu med en ny ägare, nämligen nordling. Ska bli riktigt skönt att komma hem.

Peace

Kommentarer
Postat av: folke.

My hometown memories, taking me back to the place were I belong...

2008-03-06 @ 02:08:08
Postat av: du vet nog vem jag är ;P

då ska du öla med mig i helgen! du ska även vara sjuuuukt bakis!

2008-03-07 @ 01:42:01
Postat av: Yohn

Såg nyss att du hade vikit ut dej i DN, man blir ju fan äcklad. Nästan linda rosing över det hela =P

2008-03-11 @ 15:33:22
URL: http://employed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0