Perfekt avslutning på en perfekt vecka

Jag tror att den gångna veckan har varit min bästa vecka här i Stockholm. Har hunnit gjort en jävla massa roliga saker. I fredags så slöt jag upp med några klasskompisar i Humlegården, tog en öl och softade. Skönt att ta det lugnt då jag var rätt så bakis sen torsdagen.



I lördags så kom Lone, Martin och Dag hit på besök och vi åkte till Skansen och var där hela dagen. Kollade på djuren, åt picnic och hade det allmänt trevligt. Varmt och skönt var det också, så man var ganska färdig när vi väl kom hem vid 7-tiden. Efter en kort tids vila så vart det iaf pizza och lite öl med italienarna och lite annat folk. Sen var det utomhusfest till kl 2 på natten. Stämningen var på topp.



Idag så har det blivit en sväng till beachen och sen avslutade vi kvällen med att kolla på Fucking Åmål i korridoren, en riktigt svensk klassiker som fortfarande håller. Nu är det dock dags att sova snart. Börjar jobbet på riktigt i morgon, så jag lär gå upp vid 6. Men det ska bli kul att börja jobba.

Har även hunnit skriva en hel del på min hemtenta under veckan, har väl en 5-6 sidor kvar att skriva tills på torsdag så det känns ganska lugnt! Sen är det sommarlov på riktigt, nog för att jag mentalt redan tagit sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Cristian

fan vad roliga saker du gör :) hoppas vi kan ses en sväng i sommar. hade bra!

2008-06-02 @ 11:04:23
Postat av: Texas

Fucking Åmål är topp-3 bästa svenska filmer någonsin.
Övriga på listan är Kvarteret Korpen och Sällskapsresan.

2008-06-02 @ 17:34:18
URL: http://popetoteror.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0