Holiday!!!

Äntligen så har jag semester, två veckors ledighet framför mig, vilket ska bli otroligt skönt efter ett innehållsrikt och hektiskt halvår. Bjöd på lite glass i korridoren idag eftersom det är några som hinner åka hem innan jag kommer tillbaka.

Första anhalten blir nu morsan sen så ser det ut att bli hemma hos Nordling på midsommar och Bärke på midsommardagen. Sen är det Peace and Love nästa helg, så programmet ser bra ut!

Jävligt bitter förlust igår, men som Sverige spelade förtjänade dom inte att gå vidare. Men EM är inte slut för det, fortfarande massor av fantastisk fotboll kvar.

Kommentarer
Postat av: Yohn

Du rekommenderar inte min blogg? Hm... är de för att jag är en svartskalle? =P

2008-06-22 @ 18:24:12
URL: http://employed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0