Grått och trist

Nu så var det slut på det fina sommarvädret, regnet öser ner utan för. Känns även som att vädret speglar min sinnesstämning för tillfället. Känner mig otroligt trött och seg idag, helgen och 24 timmars jobb tar ut sin rätt. Dessutom så infinner sig en viss separationsångest då folk börjar försvinna härifrån lappis. Flera kompisar har redan åkt hem till sina respektive länder, eller hemstäder i Sverige och nu i veckan åker ännu fler. Känns jävligt trist när man har lärt känna så många härliga människor under terminen. Men sånt är ju livet, allt gott har ett slut, har vart jävligt mycket skoj under tiden. Som tur är så är det några bland de som jag lärt känna bäst som stannar hela sommaren, vilket känns bra.

Annars så var det en jävla härlig match igår. Jag och Janne mötte upp Tomas och några andra och drog sedan till Kungsträdgården för att kolla när Sverige lyckas vinna över ett Grekland som fan är det bedrövligaste jag sett på en fotbollsplan. Starkt av Sverige att lyckas vinna mot dessa fotbollsmaradörer. Zlatans mål var något utöver det vanliga och Petter Hanssons var inte heller att leka med, vilken kämpainsats! Nu ser vi fram emot Spanien-matchen på lördag, en match jag tyvärr måste följa på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Jon, 24 timmars arbete? Ok, om du menar i sträck så håller jag med om att det är jobbigt, men jag gissar på att det ät utspritt på iaf 2 dagar o då är det väll ingenting att klaga över, din lilla mes? ;) Själv jobbade jag 64 timmar förra veckan, och 32 av dom var på helgen =P

2008-06-13 @ 13:59:21
URL: http://hynynen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0