Glada dagar

Har varit otroligt lat när det gäller bloggandet senaste veckorna, detta beroende på tämligen fullt schema. Först två och en halv veckas semester, där första delen tillbringades på hemmafronten och i Borlänge på Peace and Love. En mycket givande hemmavistelse och en riktigt lyckad festival med allt vad det innebär, öl, vackra och mindre vackra damer, fantastisk musik och otroligt trevligt sällskap. Var riktigt fint att få hänga med Vadgrabbarna och bara softa i flera dagar. Har knappt hänt sen jag flyttade till Stockholm. Under hemvistelsen hanns det också med midsommarfest, hjälpa farsan ute i Vad och träffa Morsan.


Sjön Mäsen hemma i Vad, underbara barndomsminnen



Lite random kort från Peace and Love

Efter Peace and Love så blev det avresa till mitt andra hem, Stockholm där det vart några dagars rehabilitering efter en hård festivalhelg. Men det blev också en riktigt höjdar vecka där jag antingen hängde med italienarna eller mina kära söderortsbor Staffan och Janne. Deras nya lya är hetaste förfest och hängstället. Helgen inbegrep lyckade utgångar såväl fredag som lördag, där lördagen blev storartad succe. Först förfest där även Tomas anslöt. Sen nån fest vid Odenplan innan vi tog oss till Trädgården där folk stog i drivor och trängdes. Trevligt värre. Kom inte hem föräns med sista tunnelbanan, så det blev en sen natt, eller snarare tidig morgon.


Semster i Stockholm

Sen i måndags var det slut på semestern och dags att börja jobba, vilket har känt bra, lite drygt att gå upp kl 6 när man går och lägger sig 2, men det funkar. Har förutom jobbet hunnit träffa syrrorna som var på besök i Stockholm och hängt med italienarna. Igår så var det avskedsmiddag för ytterligare en, så nu är det inte så många kvar vilket är trist, men sånt är livet.

Men nu är det fan slutpladdrat. Ska njuta av vetskapen att jag är ledig i morgon! Men först ska jag bjuda på en video som jag Paolo och Paolo satt och gjorde hela natten till i onsdags, väldigt spontan och helt fantastisk.





Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0