Ytterligare ett tack!

Dagens tack går till Peter aka. Texas som tipsade om att ingen mindre än Billy Bragg spelar på södra teatern den 12 april, fy fan va stort! En av dom artister som jag verkligen vill se. Kan nog inte komma på nån levande artist som jag inte redan sett som jag hellre vill se.

Detta blev grädden på det fina moset som annars har varit min dag. Har varit en bra dag på jobbet, har hunnit med en hel del pluggande och fortsatt min nikotinfrihet. Känns förjävla bra. Ångrar inte för en sekund att jag la av fast det har varit stunder då suget varit förjävligt. I morgon är jag ledig från skolan, blir och sova och sen upp och försöka plugga lite innan jobbet.

Dagens låtar blir självfallet Billy Bragg:

Billy Bragg - There is power in a union
Billy Bragg and Wilco - Way over yonder in the minor key
Billy Bragg - The Internationale
Billy Bragg - A new england
Billy Bragg - The milkman of human kindness

Återigen, fy fan va stort!!!

image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0