Working class hero

I morgon så återtar jag min roll som Working class hero, förvisso endast temporärt i två veckor, men ändå. Ska jobba heltid, eftermiddag på Swedish Plastic Center ute i Haninge. Är en jävla bit att åka, så det kommer bli rätt jobbigt att både gå i skolan och jobba 8 timmar på eftermiddagen/kvällen, men det kommer kännas fint när lönen kommer så det får gå.

Igår så var det återigen dags för mig och Micke att använda oss utav våra oanade kocktalanger. Eftersom kött och pommes har varit något av standard senaste tiden, så tänkte vi att omväxling förnöjer och beslöt oss för att tillaga spagetti och köttfärssås. Gick till Solna Centrum och inhandlade nödvändiga atteraljer såsom köttfärs, paprika, passerade tomater osv. Men dock ingen lök, trots otaliga försök att få Micke att inse vilken smakhöjare det är. I alla fall så drog vi sen hem till Micke och tillagade det hela. Blev riktigt lyckat och det hela sköljdes ner med en 2.8:a, vilket jag kände mig ack så förtjänt av.



Som ni ser har även håret åkt av, morsan, Lone och hennes unge var förbi en sväng igår och då passade jag på att använda mig av morsan som frisör. Otroligt skönt att bli av med håret, då det börjat bli tämligen ohanterligt.
Men nu är helgen snart slut, en helg som varit helt och hållet nykter, en 2.8:a är det enda som slunkit ner, känns otroligt skönt att vila kroppen och vakna upp ickebakfull både lördag och söndag. Idag så är det plugg som gäller, lika bra att läsa så mycket som möjligt då det kan bli svårt att hinna göra det i veckan.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0