Söndag - dag två utan nikotin

Känns som den värsta perioden är över nu, mådde rätt kasst under kvällen och natten, hade svårt som fan att sova och vaknade flertalet gånger under natten, men nu börjar det värsta sugen faktiskt ge med sig, så nu känns det verkligen som att det kommer gå hem. Så jävla gött, efter att ha snusat i 7-8 år och regelbundet i 6 så har jag äntligen fått tummen ur och slutat. Ska jag vara ärlig så känns det inte i närheten av lika jobbigt som jag trodde, nog för att det känns som att det är något som fattas, men det går över. Annars så var kvällen lugn, Staffan och Janne bjöd på fest i Nacka, men jag var principfast och skippade det så det vart slappa hemma hela kvällen, kolla på lite fotboll och sitta här och nörda.

Idag måste jag göra en massa nytta, tvätta kl 13, laga mat, städa och plugga. Måste fan läsa ut en bok på 200 sidor idag, som tur var är den på svenska, lättläst och intressant så det ska nog inte bli några problem. Förövrigt så skiner solen över huvudstaden idag för ovanlighetens skull, gött värre!

Dagens låt: Alicia Keys - No one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0