Snus snus snus - 24 timmar utan nikotin

Just nu är jag galet snus sugen, men jag har nyligen kastat bort dom sista prillorna, dom åkte genom fönstret, så det finns ingen återvändo. 24 timmar, dvs ett helt dygn. Under dagen har jag mest suttit, men även hunnit med storkok, blev falukorvswok, med paprika och chili creme fraishe, blev otroligt gott. Sen var jag och grannen ut och förirrade oss på norra djurgården, men lyckades efter en och en halvtimmes promenad hitta tillbaka, med viss hjälp av en äldre dam på häst.

Dagens I-landsproblem 1: Jag får fan inte min jävla vattenpipa att funka ordentligt, hjälp någon?
Dagens I-landsproblem 2: Alla mina låtar har försvunnit från ipoden, så nu måste jag lägga in alla på nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0