Skitdag!

Idag är det fan en rätt kass dag. Det är kallt, grått och jag känner mig allmänt seg. Dessutom är all nyttighet och självdiciplin som bortblåst. Har vart så jävla snussugen men köpt cigg istället, vilket egentligen känns jävligt onödigt, men va fan. Nu vet jag att det inte är så drygt att lägga av.

Annars så var gårdagen trevlig. Jag, Micke och Melenie bestämde oss för att dra till Gröne Jägaren för första gången på flera månader. Så vi drog dit och drack öl och sjöng kareoke. Låtarna för kvällen blev "A new england", "always on my mind" och "Molly Malone". Sen vart det hemfärd, en lång sådan eftersom tunnelbanan går lite sporadiskt på vardagsnätterna. Träffade även på en dalmas med en riktigt grym mustasch.

image125
Micke var på humör

image126
Så även Melanie, fast hon är lite blyg inför kameran

image127
Dalmasen med mustaschen ställde gärna upp bild

Kommentarer
Postat av: Micke

[SVAR på din kommentar på mitt senaste inlägg]
Det tycker jag definitivt du bör göra! Berocca och Resorb torde vara en självklarhet i allas badrumsskåp, åtminstone de som har öldrickning som deltidssysselsättning.

2008-01-23 @ 19:08:15
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0