Jon = Hälsoguru - Dag ett utan nikotin

Nu ska jag väl inte överdriva, men jag har blivit bra nyttig sen nyår. Börjat käka nyttigt, inte druckit nå alkohol och idag bestämde jag mig för att sluta snusa också! Kör med Onico nikotinfritt och går än så länge bra, även om jag känner att en snus inte skulle sitta helt fel.

Veckan har som sagt mest innehållit jobb, lite plugg också. Så var jag och registrerade mig och fick schema för socionomprogrammet, känns jävligt spännande och motiverande måste jag säga. Helgen annars blir lugn, det var lite fest i korridoren igår så jag tog lite vin, vilket smakade otroligt gott efter en hård vecka. Ikväll blir det ev. lite träning och sen en film.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0