Fan också

Igår gick jag och la mig tidigt, redan vid 11 tiden och tror att jag somnade vid halv 1. Vilket borde betyda att jag skulle vakna pigg och kry vid 10 idag. En tid jag brukar vakna vid även fast jag somnat 4. Men icke då. Halv jävla 1 var klockan när jag vaknade. Jag har alltså sovit i 12 timmar, jag som skulle upp och laga mat, plugga och vara allmänt duktig idag. Nu vart det en snabb frukost och snart kasta sig iväg till jobbet. Får hoppas att jag får bra jobb idag så jag hinner plugga lite där.


Kommentarer
Postat av: Kungen

vore kul att åka och se världen och hjälpa folk. är det fel?
Fk Wallman var det. Han som var från flygvapnet.

2008-01-31 @ 13:03:15
URL: http://larsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0