Blivande socionom

Kom idag att börja tänka, fan jag börjar socionomprogrammet på måndag. Känns lite sjukt faktiskt att jag ska UTBILDA mig på riktigt, 3.5 år, sen kanske man har en färdig yrkesexamen. Känns jävligt vuxet på både gott och ont. Ser med stor förväntan fram emot att börja i vilket fall, men känns som sagt lite sjukt och tämligen surrealistiskt.
Eftersom jag jobbar har jag inte haft så mycket tid att tänka på det hela och på lördag är det först tenta sen tentafest så det får väl bli att förbereda sig mentalt på söndag. Får hoppas att bakfyllan håller sig frånvarande, vilket jag dock har svårt att tro att den gör.

Annars så är jag övertygad om att jag hade den sämsta tänkbara arbetsuppgiften dom första fyra timmarna på jobbet idag. Detta är vad jag gjorde fyra jävla timmar i sträck:



Annars så är jobbet riktigt sjysst, oftast rätt slappt och jävligt trevliga arbetskamrater.

Kommentarer
Postat av: Micke

Gå till Apotekt och anskaffa Resorb, Berocca och Ipren. Gå upp någon timme tidigare än du tänkt och dra i dig en Ipren och ett stort glas vatten. När du sedan går upp tar du först en Resorb, sedan en sval skön dusch följt av en Berocca på det!

2008-01-18 @ 12:43:26
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0