Ännu en dag på jobbet (alternativa sätt att roa sig på)

Gårdagen innehöll både skola mellan 13-15 och sen bar det av till Haninge och jobbet. Det första jag fick reda på var att företaget gått i konkurs. Hoppas för arbetarnas skull att någon annan tar över företaget så dom inte bli av med jobbet.

Annars så var gårdagens arbetsuppgift tämligen monotont, detta satt jag och gjorde hela kvällen i 6 timmar:



Men har man tråkigt gäller det att kunna roa sig själv, så jag använde min kreativitet och började bygga pyramider av metallgängor, vilket var ett oerhört effektivt tidsfördriv. Var även tvungen att dokumentera mina estetistiska mästerverk:

image128

image129

Tyvär så finns inga kort på mina snyggaste mästerverk då batteriet i mobilen tog slut.

På vägen hem från jobbet så var det helt sjukt på t-centralen. Först träffade jag på Tony och Albert från Fagersta, inte sett nån av dom på 2 år tror jag, men det var skoj. Sen döm om min förvåning om jag inte träffar en klasskompis på perrongen, som jag till och med ska skriva grupparbete med. Ibland är världen liten.

Idag så är det skola som gäller 13-15 igen, hade egentligen datasalsgenomgång kl 10 men det orkade jag inte med. Ikväll så är det även välkomstpub på skolan, ska bli jävla trevligt. Hoppas att det finns folk som är sugna på att dra vidare ut efter åt då puben slutar kl 22!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0