Vilken avslutning på veckan!

Piggnade till ordentligt under eftermiddagen så jag beslutade mig för att ta mig till Debaser, även fast det ruinerade mig att gå dit. 200 spänn för inträde, garderob och en öl, förjävligt! Men det var det värt för att få träffa massa trevligt fagerstafolk. En hel busslast med personer som man kände mer eller mindre. Cleanstream gjorde som förväntat ingen besviken, energin sprudlade både från scen och från den tillresta hejarklacken. Annars så drack jag två öl och snackade med vänner och bekanta, en otroligt trevlig avrundning på en mycket hektisk men bra vecka. Fick även reda på alldeles nyss att dom gått vidare till nordenfinalen i Köpenhamn, vore skoj att åka dit, men det finns nog inga pengar. Ett stort grattis till grabbarna i alla fall!

 I morgon är det skola som gäller igen, mycket grupparbete är det som gäller.


1. Cleanstream rockar loss 2. Jag och Malin 3. Vuxna män gör saker tillsammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0