Våren på ingång?

Dagen började på värsta tänkbara vis. När jag skulle ta min obligatoriska morgon dusch och förväntade mig en härlig varm vattenström möttes jag av kyla om kom snabbt på att det var idag dom skulle stänga av varmvattnet. Bitter som aldrig förr gav jag upp alla tankar på att duscha. Som tur var så sken solen rakt in genom fönstret när jag drog bort gardinen, vilket genast räddade mitt humör. Hade för en gångs skull morgonen ledig, så jag hann softa lite framför datorn innan jag bestämde mig för att ta en promenad i det vårlika vädret. Sagt och gjort så gick jag hemifrån till Albano, där jag insåg att jag inte skulle hinna gå till tunnelbanan, utan hoppade på bussen istället. Hann med att ta lite sjyssta bilder som riktigt andas vårkänslor



Det fina vädret under promenaden gjorde i alla fall att jag var på gott humör när jag kom på jobbet, fick dessutom bästa arbetsuppgifterna så jag kunde slappa en del och plugga, läsa tidning och surfa mellan varven. Så arbetsdagen gick fort. I morgon är det dags att lämna in grupparbetet, dessutom ska vi ha seminarium om våran individuella uppgift. Men jag börjar inte föräns kl 13, vilket känns otroligt skönt.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Ems

Jorre du är kung av affro!

2008-02-14 @ 02:04:14
URL: http://emundjoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0