Höjdarkväll!

Kvällen har tillbringats in da hood, Sollentuna. Inte så hoodigt som jag förväntat mig, jag tror Jakobsberg är fetare hood. Kvällen var i alla fall otroligt trevlig. Hela gruppen hade samlats hemma hos Emelie i hennes hi-tech lya. Det fanns tv-spel, dvd-spelare, tv-apparater och dylika ting i alla hörn, nästan i alla fall. Vi inledde kvällen med att kolla på "Hata Göteborg". Hyfsat bra svensk film, den var lite krystad, men bra ändå på nått sätt. Tyvärr var Micke tvungen att sticka tidigare men vi andra drog fram Nintendo Wii, vilket jag aldrig testat förut. Det var sinnesjukt kul. Spelade nått kaninspel med massa olika småspel där man skulla svinga och slå med kontrollerna åt alla möjliga och omöjliga håll. Blev tvåa dom två första gångerna vi spelade, men lyckades rädda min hedet i tredje och sista och stå som segrare, vilket var otroligt viktigt för min stolthet. Sen var det dags att ta bussen och tunnelbanan hem till Lappis igen. Får tacka Micke, Emma, Josse och Emelie för en riktig höjdarkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0