Helg

Så är veckan avklarad, eller egentligen inte eftersom jag ska har grupparbete i morgon. Men det känns bättre att tänka att det är helg nu! Känner mig för tillfället rätt trött och grinig, vilket dock inte är ett uttryck för min allmänna sinnestämning, utan för att jag precis klivit upp ur sängen efter en tämligen lång "nap". Det är problemet med att nappa, det är sjukt skönt men det är sjukt jobbigt att kliva upp igen, nästan lika jobbigt som att kliva upp på morgonen.
I alla fall så vet jag inte riktigt vad planen för kvällen är, ska väl först vakna till liv, sen skriva lite skolarbete. Har även inhandlat en del öl så det är inte omöjligt att det slinker ner några sådanna också.

Skål bröder och systrar!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha säkert! du verkar ju plugga och jobba hela tiden! Ha en härlig helg! Vi syns på Söndag

2008-02-01 @ 18:59:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0