Ambitiöst värre!

Drog till skolan vid 13-tiden idag, alldeles lagom tid att börja skoldagen på enligt min mening. Körde igång med grupparbetet, vilket gick lite segt till och börja med, men sen kom vi igång och har varit riktigt produktiva under dagen. Det känns som att vi nästan är färdiga med rapporten som ska vara inne nästa fredag, vilket känns jävligt bra. Har nog aldrig varit ute i så pass god tid med något skolarbete före. I morgon får vi se om Ojan tycker likadant.

Kom hem från skolan vid 7 tiden, har nog aldrig varit i skolan så sent förut. Käkade en matlåda och drog sedan ner på gymmet. Vart ett hårt ben och mage pass så efteråt kunde jag knappt gå. Men orkade i alla fall med att lira lite x-box. Alltid en trevlig avslutning på kvällen.

Eftersom vi är ute i så god tid och har mycket tid över nästa vecka så bokade jag in tre eftermiddagspass på jobbet, alltid fint att tjäna in lite extra pengar, det är något jag har otroligt dåligt av just nu. 360 kr kvar denna månad, så det blir nog till att ringa mamma och fråga om ett litet lån efter helgen. I morgon så är det ju dags för insparksfest så då lär det  nog gå åt lite riksdaler.

Kommentarer
Postat av: Kungen

fan vad du bränner pengar trots att du jobbar....

2008-02-07 @ 23:22:51
URL: http://larsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0