After school

Var otroligt tungt att ta sig i skolan i morse, somnade inte förän vid fem i natt och sen upp vid halv nio, var lagomt mör då. Men släpade mig i alla fall till skolan. Väl där så var det riktigt kul, dom sista fyra grupperna hade sina redovisningar och det bjöds på både teater och bakverk. Efter skolan så tänkte jag ge mig hem och sova, men efter vissa övertalningsförsök så hängde jag med på att dricka öl vid odenplan istället. Vart två öl där innan jag tyckte att det fick vara nog då pengarna var slut, men blev övertalad att stanna på två öl till. Det var riktigt sjysst att sitta och dricka lite öl tillsammans och fira att vi klarat av första delkursen. Var lite smålullig när jag åkte hem, men mest trött, så det blev en powernap och nu vet jag inte riktigt vad kvällen ska bjuda på. Blir lungt i alla fall, känner mig fortfarande sjuk, dessutom är det korridorsfest i morgon, då gäller det att vara laddad!

Peace  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0