Vilken jävla skitdag

Sämsta dagen på länge, möjligtvis den sämsta på hela sommaren. Vaknade kl 10, då jag skulle befunnit mig på jobbet för 2 timmar sedan. Känner mig allmänt förvirrad och ringer till jobbet där chefen inte ens visste att jag var borta och ingen har ringt vilket känns lite dåligt. Upptäcker sedan att jag måste ha gått upp på morgonen och duschat och borstat tänderna. Vilket jag inte kommer ihåg, men tandborsten och handduken är blöta. Måste sedan ha däckat av totalt, vilket är både skumt och lite läskigt. Dessutom så är det jävligt trist väder ute idag vilket inte gör mig på bättre humör. Måste i alla fall ner på stan och inhandla åtminstonde en väckarklocka.

Något som är positivt är i alla fall att gratistidningarna har börjat getts ut igen efter sommaruppehållet vilket betyder ett slut på alla tråkiga väntetider i tunnelbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0