Vad säger du ska vi ta helg?

Ännu en helg har kommit i antågande, egentligen spelar det ingen större roll för mig vilken veckodag det är då jag jobbar på schema och då man får planera in festligheter och annat skoj till de ledigheter man har. Men denna helg så har i alla fall Patte behagat sig hit till Stockholm, så trots jobb i morse så blev det förfest i den numera tämligen välbekanta lyan i Gubbängen. Men bangade utgången på Debaser, vilket enligt uppgift var ett bra val då det varit sämre än vanligt. I morgon jobbar jag i alla fall eftermiddag, så ikväll blir det nog lite mera ös på festandet. Står i beredskap att röra mig ut till de södra förorterna inom en snar framtid, sen blir det öldrickande i bästa tänkbara sällskap, innan vi beger oss till Trägår'n, vilket bäddar för ytterligare en succe kväll.

På torsdag så bär det av mot en av sommarens absoluta höjdpunkter, nämligen Way out West i den vackraste av västkustens städer, Göteborg. Blev otroligt pepp efter att ha insett att Buzzcocks spelar på klubb under torsdagskvällen, vilket innebär att dem inte krockar med något annat jag vill se, stor lycka.

Men nu är det dags för duschen, sen ska jag med hjälp av Storstockholms lokaltrafik ta mig till Bordsvägen och mina vapenbröder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0